Isteri kedua mati berbuih

ANGGOTA polis menjalankan siasatan di tempat kejadian.

Jitra: “Saya membuka pintu rumah selepas diketuk kira-kira jam 3 pagi Ahad lalu sebelum melihat seorang lelaki warga Myanmar menangis sambil meminta bantuan menguruskan pengebumian jenazah isterinya.

“Bagaimanapun, saya menyuruhnya membuat laporan polis kerana tak mahu mencampuri urusan mereka disebabkan tidak mengenalinya walaupun menetap bersebelahan sejak lebih tiga tahun lalu,” kata jiran kepada seorang wanita yang ditemui mati di Kampung Imam, di sini, Ahad lalu.

Lelaki berusia 50-an yang enggan dikenali itu berkata, lelaki Myanmar berusia 30-an berkenaan menyewa bersebelahan rumah mereka dan tidak pernah bertegur sapa kerana masing-masing sibuk dengan urusan sendiri.

Katanya, pada mulanya dia menyangka wanita itu yang juga isteri kedua meninggal dunia akibat sesak nafas seperti didakwa suaminya, tetapi terkejut apabila melihat kehadiran ramai anggota polis sehingga menimbulkan syak berkemungkinan wanita itu mati akibat didera.

“Sudah hampir sebulan saya tidak nampak arwah di halaman rumah, tetapi tidak mengesyaki apa-apa kerana mungkin dia sibuk melayan kerenah empat anaknya berusia 11 bulan hingga enam tahun dalam rumah,” katanya ketika ditemui, di sini, semalam.

0 Response to "Isteri kedua mati berbuih"

Catat Ulasan