Smart bra' bantu anda cari cinta sejati

Masih tidak pasti jika hati anda milik orang lain? Cinta adalah perasaan yang sukar dijangka dan kadang-kala, kita tidak pasti jika kita telah menemui cinta sejati.

Pada zaman ini, kaum wanita tidak perlu lagi mengikut naluri, tetapi hanya dengan menggunakan 'smart bra', anda boleh tahu sama ada lelaki di depan anda adalah cinta sejati anda.

Apa itu 'smart bra'? Ia adalah rekaan terbaru dari Jepun yang mengesan wanita dilamun cinta. Dengan rekaan unik yang dibina dengan pemantau hati, 'smart bra' boleh mengesan kadar degupan jantung dan hormon yang dirembes oleh badan.
Apabila anda dikesan jatuh cinta, bra tersebut akan terbuka (dari depan) dan ini merupakan isyarat yang anda telah jumpa cinta sejati.
Para wanita yang khuatir bra tersebut tiba-tiba akan terbuka, jangan risau. 'Smart bra' hanya akan terbuka jika  anda sangat dilamun cinta dan Adrenal Medulla badan anda akan mencetuskan hormon Catecholamine yang terus meningkatkan kadar degupan jantung.

Selain itu, bra tersebut tidak boleh ditanggalkan oleh orang lain, kecuali anda mencintai dia. 'Smart bra' ini juga datang bersama aplikasi telefon pintar yang memantau kadar degupan jantung anda.
Adakah anda akan memakai 'smart bra' ini untuk mencari cinta? sumber

0 Response to "Smart bra' bantu anda cari cinta sejati"

Catat Ulasan