Wanita melayu kemaruk seks pak hitam


Dalam keadaan separuh bogel, mengenakan seluar ketat biru kusam yang pendek hanya melepasi lengkuk punggungnya dan singlet menampakkan lengan dan sebahagian dada, apabila berhadapan.

Wajahnya cantik bersih, mempunyai iras pelakon popular tempatan. Alis matanya halus terbentuk, hidungnya mancung, bibirnya tebal, namun sepadan dengan ukuran mukanya, anak matanya berwarna coklat cair dan rambut ikalnya diwarnakan perang sedikit.

Ukuran tubuhnya setinggi kira kira 1.6 meter juga kelihatan sempurna. Tidak terlalu kurus bak model "catwalk" antarabangsa yang hampir hilang ciri kewanitaan mereka.

Dia ditemui sedang mengerekot meniarap menyembabkan mukanya diatas tilam bersaiz permaisuri usang berdaki tanpa alas, sambil kedua tangannya menekan kepala sendiri kebawah, seolah olah malu dunia mahu menelannya.

Berada pula di dalam bilik berselerak bersama seorang lelaki Afrika yang wajahnya langsung tak ubah macam babon. Ditambah dengan kehadiran sembilan lagi lelaki Afrika lain di ruang tamu apartmen tiga bilik itu. Hanya apabila dia diarahkan bangun menyarungkan pakaian sopan sebelum anggota penguatkuasa Jabatan Imigresen meminta dokumen pengenalannya, barulah disedari dia adalah seorang gadis melayu yang berusia 24 tahun berasal dari Petaling Jaya.

Terkedu. Saya serta beberapa anggota penguatkuasa yang melakukan operasi pemeriksaan warga asing terdiam. Suasana sepi seketika lebih lebih lagi apabila melihat gambarnya yang manis bertudung di dalam kad pengenalan.

Ketika dia mengambil anak tudung Syria berwarna hijau pucuk pisang dari beg sandangnya, dalam keadaan separa sedar spontan terkeluar pertanyaan dari mulut saya: "Kau pakai tudung dik (adik)?

Selamba juga dia mengiakan, sebelum terkesima. Mungkin menyedari penampilannya sebenarnya yang bertudung sangat ironi dengan situasi itu - ditangkap berkhalwat dengan lelaki Afrika.

0 Response to "Wanita melayu kemaruk seks pak hitam "

Catat Ulasan