Alat pembesar zakar yang amat mengejutkan !!

Kuala Lumpur: Rasa teruja seorang lelaki mahu membesarkan kemaluan menggunakan alatan khas dibeli menerusi pembelian atas talian sebalik bertukar hampa apabila mangsa hanya menerima bungkusan berisi kanta pembesar minggu lalu.

Perkara itu bermula apabila mangsa dikenali sebagai Ong, 30-an, dikatakan tertarik dengan satu iklan di sebuah laman sosial berhubung penjualan alat khas untuk membesarkan kemaluan.

Pengerusi Biro Aduan Awam MCA Datuk Seri Michael Chong berkata, berdasarkan laporan diterima pihaknya, mangsa yang berminat dengan iklan itu kemudian segera membuat pembayaran kepada pemilik akaun di laman web terbabit.

Mangsa ketika itu bersetuju membayar RM450 kerana mempercayai alat berkenaan berupaya membesarkan kemaluannya dua kali ganda.

Namun, dia yang menerima bungkusan beberapa hari kemudian terkejut mendapati ia hanya berisi kanta pembesar,” katanya di sidang media di pejabatnya di sini, semalam.

Hadir sama, Peguam Biro Pengaduan MCA, Alex Kok.

Menurutnya, lebih melucukan apabila 'penjual' alat itu turut meminta mangsa supaya tidak meletakkan kanta berkenaan di bawah sinar matahari.

Chong berkata, kejadian terbaru yang berlaku itu adalah sebahagian daripada puluhan aduan kes penipuan pembelian dalam talian yang diterima pihaknya sejak awal tahun ini.

0 Response to "Alat pembesar zakar yang amat mengejutkan !! "

Catat Ulasan