Luahan : Mat Yo di kutuk dan di keji gagal jaringkan panelti

Ini lah Bolasepak jika seseorang itu adalah pemain yang di kenali dan ternama jika dia melakukan kesilapan yang boleh di anggap sebagai tidak wajar bagi peminat-peminat mereka dan orang ramai , ini lah akibat nya.

Mereka akan di kutuk dan di keji tanpa belas kasihan ini lah yang berlaku kepada Nor Shahrul Idhlan Talaha pemain bolasepak Johor Darul Takzim.

Di atas adalah sebahagian apa yang di tulis untuk Mat Yo seseolah kesalahan nya gagal menjaring kan panelti yang menyebabkan pasukan nya gagal muncul Juara Piala Malaysia edisi kali ini adalah satu kesalahan  besar.

Namun perkara sudah berlaku setiap perlawanan pasti ada yang menang atau kalah, sepakan panelti hanya jalan terakhir penentu sesuatu perlawanan Pahang lebih bernasib baik kerana pemain mereka berjaya jaring kan kesemua gol untuk sepakan panelti.

Manakala Mat Yo gagal membantu pasukan nya untuk menjaring kan sepakan itu apabila sepakan nya berjaya di gagalkan oleh penjaga gol Pahang.

Ini mungkin sudah nasib Mat Yo yang tidak bernasib baik tidak wajarlah untuk salahkan Mat Yo seratus peratus, ramai antara peminat tetap sup port Mat Yo Tak salah, walau pun ada yang kutuk dan keji. Oleh Tiffany HNS

0 Response to "Luahan : Mat Yo di kutuk dan di keji gagal jaringkan panelti "

Catat Ulasan