Gambar Skandal Neymar Patricia Jordane

Sao Paulo: Penyerang Brazil, Neymar menang dalam rayuannya di mahkamah supaya majalah Playboy edisi tempatan keluaran Jun yang dikatakan memaparkan foto ghairah bekas teman wanitanya, ditarik balik dari jualan.

Mahkamah negeri di Sao Paulo dalam keputusannya kelmarin, setuju semua naskhah majalah yang memaparkan model Patricia Jordane sebagai ‘Si cantik berambut perang yang menggembirakan Neymar’ di muka depan perlu ditarik balik daripada edaran serta merta.

Keputusan itu bagaimanapun boleh dirayu, kata jurucakap mahkamah kepada Reuters. Kelab peminat rasmi Neymar, meraikan keputusan mahkamah itu dan berkata penerbit majalah itu hanya 'bercakap sesuatu yang tidak betul' mengenai bintang bola sepak itu selain 'juga menggunakan namanya tanpa kebenaran.' 

Wakil akhbar untuk Editora Abril, penerbit majalah Playboy do Brasil, berkata kelmarin mahkamah masih belum menyatakan secara rasmi mengenai keputusan terhadap majalah itu, justeru edisi berkenaan masih ada dijual.

Mahkamah memutuskan 10,000 real (RM13,593) denda sehari akan dikenakan sekiranya arahan berkenaan tidak dipatuhi.

Brazil akan menentang Chile awal pagi esok di Belo Horizonte pada pertemuan 16 pasukan terakhir Piala Dunia. Neymar ialah penjaring bersama terbanyak temasya dengan empat gol pada peringkat kumpulan.sumber

0 Response to "Gambar Skandal Neymar Patricia Jordane"

Catat Ulasan