Penyampai TV dibunuh kejam kerana tiada duit dalam dompetnya

Seorang penyampai  TV popular Cina ditikam dan dibuang dari jambatan selepas pencuri menjadi marah apabila dia hanya mempunyai 50p dalam dompet beliau.

Mereka yang telah yakin bahawa mangsa mereka yang terkenal  lebih kaya selepas mengiktiraf diri beliau sebagai pemilik sebuah program TVpopular . 

Chen Xia, 26, yang dalam perjalanan  b kembali ke rumahnya di daerah Yongchuan di barat Chongqing perbandaran China sebelum dia berhadapan dengan dua orang lelaki yang memegang pisau.

Mereka menuntut bahawa dia menyerahkan semua wang tunai yang dia mempunyai dalam beg tangannya. 

Apabila mereka menyedari bahawa dia hanya mempunyai sejumlah wang yang kecil bersamaan dengan 50p mereka menjadi marah dan Mereka mangsa lalu menikam beliau berulang kali.

Mereka kemudiannya membawanya kesebuah jambatan yang dalam usaha untuk membunuhnya. 
Chen menjerit kerana dia telah di campakkan ke dalam sungai oleh pembunuhnya yang dikenali dengan Chi Peng, 27, dan Lee Shih, 24. 

Kejadian disedari oleh pejalan kaki lalu dimaklumkan kepada pihak Polis untuk menyiasat perkara tersebut.

Polis bergegas ke sungai itu dan cuba menarik keluar  badan mangsa  daripada sungai, dia mungkin masih menjadi hidup ketika mereka ditarik keluar daripada sungai, kerana dia nampaknya masih berdarah namun akhir nya dia maut akibat dari tikaman tersebut. Dailymail

0 Response to "Penyampai TV dibunuh kejam kerana tiada duit dalam dompetnya "

Catat Ulasan