Video - Wanita mengamuk kereta baru nya di langgar

Satu Video menjadi Viral di media sosial yang mana seorang perempuan tiba-tiba mengamuk macam orang hilang akal akibat kereta baru nya di langgar oleh seorang lagi yang sudah berusia.

Perempuan tersebut dengan lagak seorang samseng terus meluru ke kereta lelaki terbabit dengan memegang stereng lock.

Berlaku pertikaman lidah di antara nya dengan lelaki terbabit di saksikan oleh orang ramai yang turut berada di situ yang hanya mampu melihat.

Kejadian ini berlaku di Bandar Kuantan, Video ini asalnya dimuatnaik oleh seorang pengguna Facebook bernama Jessica Qi dengan caption,“Yesterday at the Kuantan Miss captured a very red == “you help her” 

Apa yang dikesalkan mengenai Video ini adalah seorang wanita bertudung yang agak keterlaluan terus terpekik menyerang lelaki tadi dengan kata-kata yang agak kasar sememang nya amat memalukan sedangkan lelaki terbabit berkali-kali menyatakan pada nya dan orang ramai yang beliau tidak sengaja.

Sepatutnya tidak berlaku perkara macam ini sememang nya boleh di selesaikan sebaik mungkin bukan nya rosak teruk mungkin lelaki terbabit boleh bertanggung jawab dengan membaiki kerosakan terbabit di tanggung oleh beliau, yang pasti Video ini kini tersebar dan amat memalukan. sumber

0 Response to "Video - Wanita mengamuk kereta baru nya di langgar "

Catat Ulasan