5 Gambar mangsa serangan s eksual oleh pramugara MAS tersebar

Seorang wanita Australia telah memberitahu secara terperinci yang beliau didakwa diserang secara seksual dua kali semasa dalam penerbangan Malaysia Airlines oleh seorang ketua pramugara semasa lelaki itu sedang bertugas. 

Laura Bushney terbang dari Kuala Lumpur ke Paris pada 4 Ogos lalu apabila penyerang yang didakwa beliau bernama Muhammad Rosli Bin Ab Karim meletakkan tangannya di bawah selimut dan masuk dalam seluar beliau. 

Namun Muhammad Rosli yang  berusia 54 tahun yang di tuduh telah dinafikan perkara tersebut kerana beliau memberitahu polis bahawa Cik Bushney tidak menentang atau membatah apa yang di lakukan beliau seseolah rela di perlakukan sedemikin. 

Bagi Laura Bushney pula  tiga jam dalam penerbangan MH20 adalah apabila mimpi yang ngeri buat wanita berusia 26 tahun itu.



Sophie Lachance
Cik Bushney sempat menceritakan apa yang berlaku kepada nya kepada salah salah seorang penumpang yang duduk paling dekat dengan nya dalam pesawat terbabit wanita itu di kenali dengan nama Sophie Lachance berasal dari Kanada.

Saya dapat merasakan bahawa dia telah mendapat ereksi dan dia menggosok dirinya terhadap saya, "kata beliau.
'Dia meletakkan tangannya di dalam seluar saya ... Dia meletakkan jarinya kedalam seluar saya  memperkosa dirinya, lelaki terbabit tidak menghentikan perkara tersebut nya kata nya.

'Sebaik sahaja selepas perkara tersebut berlaku dia bangun dan sedar apa yang telah dilakukannya, ia telah berlaku terlalu pantas sehingga saya benar-benar beku, katanya.

Lelaki berusia 54 tahun itu merayu untuk pengampunan dari Cik Bushney dan meminta beliau tidak melaporkan kejadian terbabit.

Rosli, seorang lelaki yang telah berkahwin dan bapa kepada tiga anak , menyertai Malaysia Airlines pada tahun 1980. 

Selepas serangan itu, Cik Bushney membuat aduan bertulisan tangan kepada anak kapal kabin dengan menulis terperinci apa yang telah berlaku.

Cik Bushney telah berpindah ke tempat duduk kelas pertama selepas kejadian itu dan pada satu ketika selepas itu ketua pramugara itu datang untuk bercakap dengan dia. Tetapi beliau tidak mengendahkan nya namun ketua pramugara itu terus menghampiri beliau sekali lagi.

'Saya meminta beliau untuk dibawa pergi, saya tidak mahu dia mendekati saya,' katanya. 

Rakaman video, yang dibuat pada telefon Cik Bushney ini, menunjukkan Rosli duduk di kerusi di sisi lain daripada lorong, berjabat kepalanya, meletakkan tangannya ke muka, atau melihat ke bawah di lantai kerana dia yang dituduh meletakkan tangannya ke dalam seluar beliau.

Cik Bushney terus berkata kepada lelaki itu: '. Saya tidak mahu melihat anda, pergi anda sambil marah, anda lelaki tua yang kotor katanya. 

'Bagaimana anda boleh melakukannya ?' Rosli dapat dilihat merayu meminta ampun dari Cik Bushney meminta beliau untuk memberi 'peluang kedua'. 

Rosli kemudiannya didengar berkata: 'Saya minta maaf. Saya sangat menyesal dengan apa yang berlaku, kes ini sedang di siasat terperinci oleh pihak terbabit yang pasti ini satu perkara yang amat memalukan, sejauh mana keberanan kes ini masih di siasat. Oleh Tiffany HNS 

0 Response to "5 Gambar mangsa serangan s eksual oleh pramugara MAS tersebar"

Catat Ulasan