Awek ‘Mulut Puaka’ hina mangsa nahas MH17 di facebook

Jika pagi tadi kami ada siarkan tentang seorang gadis mempertikaikan bacaan al-fatihah kepada mangsa nahas MH17, yang ini pun tak kurang biadab malah lagi kurang ajar.
Individu di sebalik akaun Facebook Amoyy Mongek bukan sahaja mempertikaikan bacaan al-fatihah malah menunjukkan sikap buruk sangkanya yang melampau apabila mengandaikan mayat dalam keranda mungkin cuma anak patung.
Walaupun dikritik kerana status tersebut ia tidak menghalang individu ini memuat naik status baru hari ini yang mempertikaikan pula penghormatan diterima mangsa MH17 yang dikatakannya cuma orang awam.

Kerajaan Malaysia dan orang yang menghormati tragedi MH17 turut dikritik oleh manusia bermulut lancang ini.
Tinjauan kami mendapati akaun menggunakan gambar wanita cantik ini sudah lama mencetuskan kontroversi dengan status-status panas termasuk berbaur lucah dan mempunyai ramai pengikut.
Secara logik mustahil pula seorang perempuan begitu berani bercakap tentang seks secara terbuka dan mendedahkan gambarnya seperti ini tapi sekiranya betul maka inilah namanya harap muka je lawa tapi mulut macam puaka.
Tapi sekiranya ini satu lagi akaun palsu maka diharap SKMM dapat bertindak secepat mungkin kerana ia sudah boleh dikira jenayah siber.Mynewshub

0 Response to "Awek ‘Mulut Puaka’ hina mangsa nahas MH17 di facebook"

Catat Ulasan