Mesti Baca : Kisah aku, awek dan basikal

Tadi masa aku isi minyak ..nampak seorang awek ni tolak basikal.. angin tak ada katanya..atas sifat seorang lelaki yang ingin menolong seorang wanita yang lemah .. yang jarang ada pada lelaki lain melainkan aku ini..aku pon tawarkan diri untuk menolong..dia pun setuju..tanpa fikir panjang aku pun picit tayar depan dia..memang lembut x ada angin .. pastu tiba-tiba je dia angin dan marah-marah..dia cakap abam ni tak nampak ke ? bukan tayar depan tayar belakag la.. dia suh picit tayar belakag dia lak..aku pon picit la..lembut gak..tanpa rasa bersalah aku tanya dia..macamana awak boleh pakai basikal tiada angin..tiba-tiba je sappppppp...penampor hinggap di pipiku..aku terpinga-pinga..dia beredar sambil membebel..basikal kat baju degan basikal kita tunggang pon x reti nk beza ke...masa tu aku tertanya-tanya kenapa dia bersikap demikian..sampai sekarang aku masih x mengerti..salah ke aku ingin menolong? Sebelum dia belah aku sempat snap gmbr awek tu..klu ada sesiapa yg kenal awex ni mitak info pad aku..aku mahukan penjelasan darinya. Credit Tengku Jah (fb)

0 Response to "Mesti Baca : Kisah aku, awek dan basikal "

Catat Ulasan