Prince Tagoe mohon di lepaskan dari skuad Kelantan

Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) menerima permohonan daripada pemain import, Prince Tagoe untuk dilepaskan.
Penasihat KAFA, Tan Sri Annuar Musa berkata pihaknya ada menerima surat daripada bekas pemain skuad Piala Dunia Ghana itu, berkenaan kontraknya. 


"Kita ada menerima permohonan Prince Tagoe meminta ditamatkan kontraknya atas sebab-sebab tertentu dan saya telah minta KAFA pertimbangkan," katanya.

Dalam perkembangan lain, KAFA menjadikan saingan Piala Malaysia 2014 sebagai medan untuk menilai pemain sama ada akan kekal atau sebaliknya pada musim depan.

Annuar berkata pihaknya sedang melakukan penilaian ke atas pemain dalam kempen Piala Malaysia bagi tujuan memperkuatkan pasukan Kelantan pada musim depan.
"Sama ada pemain akan sambung kontrak atau tidak kita akan lihat bermula dari sekarang.

"Pemain yang tamat kontrak pada tahun ini kita akan nilai sampai habis dan kalau kita berpuas hati, baru surat tawaran akan dikeluarkan," katanya.

Beliau berkata pendekatan yang akan digunakan untuk mendapatkan khidmat pemain import musim depan juga berlainan dengan beliau sendiri akan turun padang untuk melihat aksi pemain yang bakal dipikat. 

Annuar berkata skuad Kelantan pada tahun ini akan menjadi petunjuk untuk memperbaiki kelemahan yang terdapat dalam pasukan terutama di bahagian tengah dan juga pertahanan.Credit image TRWFC

0 Response to "Prince Tagoe mohon di lepaskan dari skuad Kelantan "

Catat Ulasan