Gambar H0T Lana Nordin, gesel apa tu pada jejaka bertatu ?

Lana Nordin memang tak pernah bebas daripada kontroversi. Dikenali dengan imej yang seksi, kisah cinta wanita ini juga seringkali menjadi perhatian media.
Semenjak putus cinta dengan pelakon, Johan As’ari, Lana bagaimanapun lebih banyak mengelak daripada ditanya mengenai kekasih hati.
Tapi ada juga baru-baru ini Lana dikaitkan dengan seorang pelakon muda yang baru menjinakkan diri dalam industri hiburan. Bila ditanya mengenai hubungan mereka, masing-masing menegaskan mereka cuma berkawan.


Bagaimanapun, semalam kami menerima sekeping foto Lana Nodin dengan seorang jejaka. Selepas membaca komen, ramai pula yang mendoakan agar kedua-duanya cepat bertemu jodoh. Oppss, ada apa-apa ke ?
Memang handsomelah kan! Taste Lana Nodin memang tak pernah menghampakan. Namun, bila kami tinjau Instagram Lana, ada juga peminat yang mempersoalkan mengenai tatu di badan jejaka tersebut.
Bagaimanapun, Lana telah menjawab pertanyaan tersebut dan memaklumkan bahawa jejaka itu belum lagi memasuki agama Islam dan sedang dalam proses membuang tatunya.
Apapun, difahamkan Lana kini sedang berada di Jepun untuk bercuti dan di situlah juga dia menikmati makan malam yag indah bersama jejaka handsome itu. So sweet! Credit Oh Bulan.

0 Response to "Gambar H0T Lana Nordin, gesel apa tu pada jejaka bertatu ? "

Catat Ulasan