Gambar : Erra Fazira lempang Awie ?

Seperti mana yang semua tahu Erra Fazira baru sahaja berpisah dengan suami nya Engku Emran dan kini timbul gossip -gossip panas yang mengatakan Erra kini kembali intim dengan Hero nya dahulu iaitu Awie.

Dikhabarkan pula Erra kini stress sanggup lempang Awie gara-gara di gossip berpelukan dengan Awie seperti mana yang di siarkan di laman-laman sosial, namun apa yang pasti Erra dan Awie kini sememang intim tetapi bukan lah mereka bercinta ini hanyalah lakonan mereka untuk Konsert Teaterikal Suara Kita arahan  pengarah terkenal Erma Fatima.


Pengarah konsert itu, Erma Fatima menegaskan babak intim termasuk aksi berpelukan membabitkan kedua pelakon tersebut digugurkan daripada pementasan bagi menghormati status terkini Erra.
Menurut Erma, 46, perkara tersebut dilakukan selepas mendapat permintaan Erra yang tidak mahu ia menjadi isu memandangkan dia masih dalam edah selepas bercerai dengan Engku Emran pada minggu lalu.
Pengarah Konsert Teaterikal Suara Kita Erma Fatima menghormati permintaan Erra Fazira agar adegan intim melibatkan dia dengan Awie dikurangkan dalam teater berkenaan.
Erma berkata, dia memahami situasi Erra yang sedang dalam tempoh edah selama tiga bulan selepas perceraiannya selain dia juga tidak mahu beraksi secara berlebihan pada pementasan itu nanti.
Konsert Teaterikal Suara Kita yang akan berlangsung di Istana Budaya di sinipada 3 hingga 9 Mac ini, kepada peminat konsert ini jangan lepaskan peluang untuk menonton di Istana Budaya pada tarikh tersebut. Link

0 Response to "Gambar : Erra Fazira lempang Awie ? "

Catat Ulasan