Anak enggan jumpa ibu hodoh dari kampung

Seorang ibu mendakwa anak tunggalnya enggan menemuinya lagi kerana menganggap dia ‘terlalu hodoh.’
Ding Liang, 63, ditemui menangis di jalan raya di bandar Hangzhou, timur China selepas tiba untuk melihat cucunya yang baru lahir. 
Dia membawa bersama beg pakaian dan hadiah untuk bayi itu dengan harapan anaknya berubah hati apabila dia tiba di rumahnya. 

Bagaimanapun, si anak enggan menjawab panggilan telefon.

Wanita itu yang tidak tahu di mana anaknya tinggal, terpaksa pulang dengan membawa hadiah berkenaan sambil menangis.

Ding ditemui di sebuah kompleks perumahan oleh seorang lelaki tempatan, Hsin Pai, 53, yang terkejut dengan ceritanya. 

Dia amat mereka, dia berasal dari sebuah kampung dan berbangga dengan pencapaian akademik anaknya itu. 

Selepas menamatkan pengajian di universiti, anaknya mendapat pekerjaan yang baik dan berkahwin.

Tetapi dia dilapor malu dengan kehadiran ibunya di majlis perkahwinannya kerana wanita itu berpakaian seperti orang miskin. 

Baru-baru ini, si anak menelefon ibunya untuk memberitahu bahawa dia sudah mempunyai anak. 

“Saya memberitahunya keinginan saya untuk melihat cucu saya. Tetapi dia tidak benarkan saya datang dengan alasan saya terlalu hodoh,” kata wanita itu. - Agensi

0 Response to "Anak enggan jumpa ibu hodoh dari kampung "

Catat Ulasan