5 Gambar wanita cantik kerja Part Time paling pelik di dunia

Entah ini yang disebut bernasib baik atau tidak, Cara Houiellebecq (33), ibu dua anak asal Inggeris ini tahu betul caranya menikmati hidup mendapatkan wang dengan cara halal sambil memuaskan hasrat seksualnya. 

Gara-gara sering menulis ulasan di blog peribadinya soal jenis sex toys atau alat yang kerap digunakan untuk melancap perempuan dua tahun lalu, Cara malah mendapat tawaran dari pengeluar sex toys untuk menguji produknya. 

Cara hanya diminta menulis, selepas menggunakan produk itu ke blognya dan mendapatkan bayaran US $ 27.000 per tahun, atau kira-kira RM100ribu hanya untuk kerja-kerja sambilan dan penuh dengan kesenangan.


Cara Houiellebecq berfoto selfie sebelum "menguji" alat-alat seks. Wow!



Cara yang juga seorang bank sudah mengguji sebanyak dua ribu mainan seks di pejabat beliau dan selalu kedatangan produk terbaru lima kali dalam seminggu.

Dia mengakui kalau dalam seminggu, Cara selalu mencapai orgasme 15 kali selagi cuba mainan seks yang dihantar kepadanya.

"Sekarang pengeluar dan penjual akan bertanya sama ada mereka boleh menghantar barangan kepada saya kerana begitu banyak orang membaca ulasan saya," ujar Cara.

Cara mengatakan pasangannya Darren (37), tidak keberatan dengan pekerjaannya. Pasangan ini bertemu ketika bekerja sebagai perunding IT untuk peruncit sex toys.

"Pasangan saya tidak melihatnya sebagai ancaman - kami selalu mengatakan bahawa mainan adalah rempah kehidupan seks - tidak pengganti," katanya. Credit Ohmygummy 

0 Response to "5 Gambar wanita cantik kerja Part Time paling pelik di dunia "

Catat Ulasan