Epal dapat tingkatan dalam keseronokan se ksual wanita.

Epal 'Red Delicious' mungkin hanya buah-buahan yang hanya untuk dimakan dengan betul sebelum anda ke bilik tidur dengan suami anda. Menurut kajian Itali, epal boleh meningkatkan keseronokan seksual di kalangan wanita. 

Kami tidak mencadangkan bahawa anda makan sedozen epal sehari, tetapi, kajian menunjukkan bahawa wanita yang memakan lebih daripada memohon sehari dikaitkan dengan peningkatan dalam keseronokan seksual wanita. 

Kajian yang diterbitkan dalam Archives of Obstetrik dan Ginekologi telah dijalankan dengan sekumpulan 731 wanita Itali yang sihat yang berumur antara 18 dan 43 Wanita-wanita ini adalah antara melaporkan kepada penggunaan epal harian mereka dan tabiat makan mereka. 
Kumpulan wanita telah berpecah kepada dua bahagian - satu kumpulan menggunakan kurang daripada epal sehari dan makan epal lain kerap dan lebih daripada epal setiap hari. Setiap mereka diminta untuk mengisi Fungsi Seksual Perempuan Index (FSFI) yang mempunyai 19 soalan mengenai aktiviti seksual mereka, dari kekerapan untuk kepuasan keseluruhan (aduh, la la). 

Jadi, apa yang penemuan? Menariknya, berdasarkan penemuan kajian, epal sehari dikaitkan dengan skor FSFI tinggi yang mencadangkan peningkatan dalam keseronokan seksual wanita dari memakan buah. 

Buah dilarang nampaknya boleh meningkatkan pelinciran dan fungsi seksual yang kemudiannya meningkatkan aktiviti seksual. Jika anda fikir ini kedengaran terlalu baik untuk menjadi benar, penyelidik teori bahawa epal mengandungi phlodrizin, sebatian yang serupa dengan hormon seks wanita yang dikenali sebagai estradiol. Ini hormon seks tertentu wanita memainkan peranan yang besar dalam rangsangan seksual. 

0 Response to "Epal dapat tingkatan dalam keseronokan se ksual wanita. "

Catat Ulasan