Wanita patah tulang belakang larikan diri dari serangan s eksual

Seorang pekerja pusat penjagaan patah tulang belakang selepas terjun dari tingkap untuk melarikan diri serangan seks oleh seorang lelaki yang menetap dipusat jagaan tersebut yang telah memecahkan dinding bilik air dengan kerusi untuk mendapatkan diri nya.

Jemma Rixon, 20, bekerja satu syif malam sahaja di rumah kediaman Potens sukarela di Birkenhead, Merseyside apabila dia diserang oleh lelaki terbabit  yang bernama Craig Cantwell. 

Selepas pesakit berusia 30 tahun cuba untuk menyerang, dia berjaya melawan dia dan melarikan diri ke bilik mandi bersebelahan. 

Tetapi dia telah di kejar, dinding bilik air tebabit dipecahkan dengan kaki kerusi untuk terus meyerang dirinya  di mana dia bersembunyi. 
Ms Rixon
Satu-satunya cara untuk  melarikan diri adalah untuk melompat dari tingkap, yang menyebabkan tulang belakang nya patah .

Cantwell akhir nya di jatuhkan hukuman dipenjara dan dipenjarakan di Liverpool Crown Court selama sembilan tahun atas tuduhan melakukan sesuatu kesalahan dengan niat untuk melakukan jenayah seksual. -Agensi 

0 Response to "Wanita patah tulang belakang larikan diri dari serangan s eksual "

Catat Ulasan