Video : 2 Gambar anak Shahrukh Khan terlibat Skandal Vide0 S eks tersebar ?

Sebuah berita mengejutkan datang dari anak sulung Shahrukh Khan, Aryan Khan apabila sebuah video perlakuan seks mirip wajah pemuda berusia 17 tahun itu tersebar meluas di seluruh India.
Lebih mengejutkan, wanita yang turut terlibat dalam skandal video tersebut adalah cucu Amitabh Bachchan iaitu Navya Naveli Nanda. Mereka sememangnya dikhabarkan mempunyai hubungan yang istimewa baru-baru ini.
Dalam video tersebut menunjukkan wajah mirip Aryan dan Navya yang tidak memakai baju dan mereka sedang asyik bercumbuan.
Video tersebut menimbulkan kekecohan di seluruh India dan kemungkinan mereka berdua akan dihadapkan ke mahkamah kerana mereka masih di bawah umur.
Gambar Dari Video Skandal Seks Melibatkan Aryan Dan Navya

NAK LIHAT VIDEO KLIK SINI
Siasatan telah dijalankan pihak berkuasa secara mendalam, namun ada pihak menafikan sekeras-kerasnya pasangan di dalam video tersebut adalah Aryan dan Navya sedangkan wajah mereka sangat mirip.
Masih tidak jelas motif penyebaran video tesebut dan apakah tujuan individu yang tidak bertanggungjawab cuba menyebarkan video skandal seks mereka berdua. Mungkin ianya satu usaha untuk menjatuhkan nama Shahrukh Khan dan Amitabh Bachchan.
Arya Khan dan Navya sendiri dikhabarkan sangat mesra dan menjalinkan hubungan cinta sewaktu mereka sama-sama belajar di sekolah yang sana di London.
Sehingga kini, kedua-dua pihak keluarga masih belum memberikan kenyataan rasmi mengenai penyebaran skandal video seks itu.

0 Response to "Video : 2 Gambar anak Shahrukh Khan terlibat Skandal Vide0 S eks tersebar ?"

Catat Ulasan