Alat sulit suami terlalu besar, isteri buat laporan polis

Seorang wanita berusia 41 tahun telah membuat laporan polis ke atas suaminya dengan alasan yang tidak masuk akal membuatkan tanda tanya orang ramai.

Wanita melayu yang ingin dikenali dengan nama Halimah membuat laporan polis kerana tidak tahan apabila suaminya mengajak untuk bersama.
“Suami saya telah mengajak saya melakukan hubungan seks. Saya telah menolak ajakan suami saya kerana tidak mampu memenuhi permintaannya kerana setiap kali bersama, saya akan merasa sakit pada alat sulit kerana saiz yang teramat besar.
“Berikutan daripada itu, saya sering bergaduh dengan suami saya. Saya datang ke balai polis buat laporan bagi rujukan pihak mahkamah syariah kerana mahu buat permohonan,” katanya. Credit Mymediahub, Katak Comel 

0 Response to "Alat sulit suami terlalu besar, isteri buat laporan polis "

Catat Ulasan