CCTV rakam aksi jijik jiran lap punggung pada pakaian nya

Saya tidak mempunyai hubungan yang baik dengan jiran saya tetapi saya tidak fikir itu yang buruk sehingga saya melihat rakaman kamera CCTV saya.

Saya tinggal di Woodlands tetapi mahu merahsiakan identiti saya.

Saya baru-baru ini mendapati bahawa jiran saya telah datang ke koridor di luar flat saya larut malam dan menggosok pakaian saya di seluruh punggungnya.

Saya hanya jijik dengan apa yang saya lihat dan saya tidak tahu berapa banyak masa yang lain dia telah dilakukan dalam pada masa lalu tanpa pengetahuan saya atau memeriksa rakaman CCTV.

Dia datang pada kira-kira pukul 4:30 pagi dan mengambil pakaian yang tergantung di luar flat saya. Beliau meneruskan untuk menarik ke bawah seluar dan peninju dan menggosok pakaian saya bersih di seluruh punggung dan kaki.
 
Bukan sahaja ia mengganggu, ia juga merupakan isu kebersihan. Bagaimana jika dia mempunyai beberapa penyakit?

Aku serius muak dengan ini tetapi saya tidak pasti sama ada apa-apa yang boleh dilakukan terhadapnya kerana akta ini. Adakah terdapat mana-mana undang-undang yang mengatakan bahawa anda tidak boleh menghapuskan punggung anda dengan pakaian jiran anda?

Dalam video tersebut, ia dapat dilihat berjalan atas dan ke bawah seksyen koridor saya dan mengambil pakaian untuk mengelap punggung dan kemaluan beliau sebelum menutup pakaian kembali dan melakukan perkara yang sama untuk item lain.

Beliau berada di sana selama sekurang-kurangnya 5 minit menggosok semua pakaian atas dirinya sendiri.

Dia adalah jiran yang agak baru dan saya fikir ia mungkin agak gila. Dia selalu membuat bunyi yang banyak dan saya telah pergi ke mengadu dan meminta beliau untuk berdiam diri beberapa kali tetapi dia selalu kasar mengabaikan saya atau tidak peduli dan menutup pintu.

Saya tidak tahu apa yang negara ia adalah dari tetapi saya percaya beliau bukan warga Singapura tempatan.

Saya melaporkan perkara ini kepada pihak polis dan mereka memberitahu saya itu adalah antara saya dan jiran saya dan mereka tidak mahu menangani kes itu. Tidak boleh mereka mendakwanya di bawah undang-undang Gangguan awam juga? Roy dan Han Hui Hui berjalan-jalan di Hong Lim Park Protes walaupun memohon lesen juga boleh mendapatkan bayaran untuk Gangguan Awam mengapa tidak boleh Polis membantu saya mengisi lelaki ini juga? Ia pasti menyebabkan lebih kacau ganggu kepada orang awam daripada Roy dan Han Hui Hui.

Adakah anda atau pembaca anda mempunyai sebarang cadangan tentang apa yang perlu saya lakukan ? Credit therealsingapore

0 Response to "CCTV rakam aksi jijik jiran lap punggung pada pakaian nya "

Catat Ulasan