Video : Lelaki belasah isteri kerana bongkar kecurangan nya

NAK LIHAT VIDEO KLIK SINI
Video seorang lelaki membelasah isteri nya menjadi viral di media sosial, kejadian di katakan berlaku di Aeon Bukit Raja Klang.

Pasangan itu bergaduh gara-gara kehadiran orang ketiga dalam rumahtangga nya, dalam kejadian tersebut lelaki yang bernama Nas tersebut telah bermain kayu tiga kekurangan nya itu telah berjaya di kesan oleh isteri nya.

Sebelum kejadian isteri nya telah mengekori suami nya secara diam-diam ke Aeon Bukit Raja hasil nya beliau mendapati suami nya bersama seorang wanita lain maka di situ timbul lah pertengkaran kedua-dua pasangan suami isteri tersebut.

Wanita yang juga teman wanita lelaki tadi sempat merakamkan aksi pergaduhan di antara lelaki terbabit dan isteri nya yang mana lelaki terbabit bertindak kejam memukul isteri nya tanpa belas kasihan, wanita terbabit bertindak cuba membantu namun tidak di endah kan.

Ini lah padah nya jika sudah naik darah tidak boleh terima kesalahan yang di lakukan diri nya sanggup memukul isteri nya yang sah semoga lelaki ini mendapat hukuman yang setimpal. Oleh Tiffany HNS

0 Response to "Video : Lelaki belasah isteri kerana bongkar kecurangan nya"

Catat Ulasan