Wanita hampir bunuh suami kerana aset nya besar

Sebahagian besar wanita gembira mempunyai payudara besar kerana menganggap hal itumembuat mereka kelihatan lebih seksi. Tetapi, tentu bukan payudara yang terlalu besar.Bayangkan saja, jika mempunyai payudara berukuran 40MMM tentu akan sangat menyulitkan,bukan? Namun, hal itulah yang dialami oleh wanita asal Inggeris, Claire Smedley.

Kerana payudaranya yang super besar, dirinya pernah hampir membunuh kekasihnya saatbercinta. Akibat peristiwa tersebut, ia pun harus merelakan sang kekasih memutuskan untukmeninggalkannya.


Seperti yang dipetik dari Solopos.com, Claire mendakwa dirinya adalah wanita yangmempunyai payudara terbesar di United Kingdom dengan berat masing-masing payudaranyamencapai 15 kg. Akibat besarnya payudara yang dimilikinya, ia pernah mencederakanpasangannya saat bercinta dengannya.

Kini ia memutuskan kembali ke pelukan bekas suaminya. Namun, ia mengaku harus lebihberhati-hati untuk bercinta. Selain itu ia mengaku jika dirinya mempunyai keghairahan yangtinggi dalam bercinta. Dalam sehari ia mengaku boleh meminta bercinta hingga lima kali.

Claire menduga bahawa penyebab besarnya payudara yang ia miliki adalah lantaran tahapesterogennya yang tinggi sehingga membuatnya selalu merasa ingin bercinta. Namun saatberunding dengan doktor, ternyata doktor pun tak memberikannya penyelesaian atas masalahyang dialaminya.

"Saya membaca di Internet bahawa tahap estrogen yang tinggi boleh membuat payudaramembesar, jadi saya kira itulah penyebabnya," duga Claire. Credit ohmy-gummy

1 Response to "Wanita hampir bunuh suami kerana aset nya besar "

  1. Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

    BalasPadam