3 Orang penjenayah wanita paling menawan di dunia


Mereka dikurniakan seraut wajah jelita, namun jangan cepat terpukau dengan kelebihan itu kerana mereka antara individu paling merbahaya di dunia.


Kami senaraikan top 3 penjenayah wanita paling menawan di dunia.



Stephanie Beaudoin




Masih muda dan baru berusia 21 tahun tetapi gadis seksi ini sudah memiliki 114 pendakwaan antaranya pecah masuk 42 buah rumah, curi kereta, memiliki barangan curi, serta memiliki 9 senjata tanpa lesen.

Dia telah ditangkap pada bulan September 2014 yang lalu dan sedang menghadapi perbicaraan ke atas kesemua kesalahan yang telah dilakukannya. 



Casey Anthony




Sekali pandang, she's fit for a beauty pageant. Namun di sebalik itu, Casey seorang ibu yang sangat kejam kerana membunuh anak perempuannya yang baru berusia 2 tahun pada tahun 2008. 

Anaknya yang bernama Caylee ditemui mati di dalam hutan selepas 6 bulan kehilangannya dilaporkan. Polis percaya Caylee menderita sebelum kematiannya di mana mulut kanak-kanak malang itu dilekat dengan pita pelekat dan disuntik dengan Chloroform.



Amanda Knox




Gadis cantik berusia 27 tahun ini dituduh bersama-sama dengan Raffaele Sollecito membunuh Meredith Kercher pada tahun 2007. 

Knox didapati bersalah oleh Mahkamah Persekutuan Itali, dan dijatuhi hukuman penjara 28 Tahun 6 Bulan. Kisah Amanda Knox ini pernah difilemkan yang bertajuk The Face of an Angel. Credit Mylunchpad

0 Response to "3 Orang penjenayah wanita paling menawan di dunia"

Catat Ulasan