5 Gambar : Rain berlagak dengan peminat ketika berkunjung ke KL ?


Kunjungan superstar dari Korea Selatan, Jung Ji Hoon atau Rain di ibu negara nampaknya telah mendapat sambutan hangat oleh peminatnya di sini.

Walaupun tak berkesempatan bertemu dengan selebriti popular dunia itu di pusat beli-belah terkenal, Pavilion baru-baru ini tapi macam-macam cerita yang telah didengar berkenaan dirinya.
Selebriti tempatan yang hadir pada Majlis itu adalah Awal Ashaari dan isteri serta ramai lagi di Majlis yang meriah itu.


My lovely Girl di Astro One HD
Apa yang mengecewakan apabila pelakon itu telah dikatakan berperangai diva sehingga sanggup melupakan peminatnya yang sanggup tunggu lama semata-mata untuk merakamkan kemunculannya dalam sebuah acara fesyen baru-baru ini.
Tapi nanti dulu. Sebelum it  juga dikhabarkan yang pelakon drama bersiri My Lovely Girl itu telah mengetepikan permintaan seorang peminat yang kebetulan menaiki pesawat sama dengannya dari Singapura ke Kuala Lumpur.
Mulanya tak mahu bersangka buruk dengan cerita seperti itu kerana bagi sikap berkenaan sememangnya normal untuk mana-mana selebriti popular bertaraf antarabangsa. Alah biasalah kalau sudah popular. Credit Murai

0 Response to "5 Gambar : Rain berlagak dengan peminat ketika berkunjung ke KL ?"

Catat Ulasan