Gegar Vaganza hilang seri wartawan telah dedah siapa ke Final ?

Program Gegar Vaganza yang menggantikan slot siri program realiti Akademi Fantasia nampakanya sudah diterima oleh peminat indutri muzik tanah air dimana program ini telah menampikan penyanyi-penyanyi hebat suatu masa dahulu untuk berentap merebut kejuaraan.
Program yang telah dihoskan oleh Nabil dan Jihan Raja Lawak ini nampaknya telah 'dispoilkan' oleh seorang wartawan apabila ada seorang wartawan yang agak senior telah menyiarkan nama peserta yang layak ke final lebih awal dari siarannya di kaca televisyen.

Program tersebut adaah program rakaman dimana ia direkodkan dahulu sebelum ditayangkan dan ini bermakna sebagai pihak media yang mengikuti program ini perlu merahsiakan dahulu keputusan program ini sehingga rancangan tersebut habis disiarkan baru boleh di siarkan keputusan ayng teah diketahui itu melaui media.

Berikut petikan yang ditulis wartwan berkenaan,


“Rakaman rancangan hiburan menarik di Astro Ria, Gegar Vaganza sudah labuhkan tirai separuh akhir dengan menyaksikan enam artis bakal berentap di pentas final”

“Mereka ialah Ifa, Rahmat Mega, Mamat (bekas Exist), Haleeda, Ayai Ilusi dan Fazli Zainal. Shima yang diharap ramai ke final, tersingkir di pusingan penting itu. Suaranya hebat tapi markah juri tak memihak kepadanya. Juri tetap Datuk Ramli MS, Datuk Khadijah Ibrahim. Juri jemputan malam itu Datuk Yusof Haslam dan Ning Baizura,”

Sayangkankan, rancangan tersebut baru mula diterima dikalangan penonton tetapi seolah-olah telah disabotaj oleh wartawan tersebut yang mengumumkan nama peserta akhir lebih awal dari siarannya.

Nampaknya tiada lagi kejutan dalam program tersebut dan silap-silap program tersebut boeh gulung tikar. Credit Siakapkeli

0 Response to "Gegar Vaganza hilang seri wartawan telah dedah siapa ke Final ? "

Catat Ulasan