Tahniah Radin dan Hani Fadzil JUARA Penyampai Top Malaysi ERA fm

Tahniah kepada Radin dan Hani Fadzil kerana berjaya muncul Juara Penyampai Top Malaysia anjuran Radio Era Fm bagi mencari pengganti DJ mereka Aril AF yang berundur untuk menumpukan sepenuh kerjaya nya pada bidang nyanyian.

Kemenangan Radin dan Hani di umum kan oleh Pengurus Era FM, Nazri Noran sebentar tadi menerusi lintas langsung di HLive yang ke udara di astro Ria.

Mereka terdiri dari 4 Finalis yang layak ke Final dua lagi adalah Zooey dan Jaa, namun kemenangan tidak berpihak kepada mereka.

Pada peringkat permulaan nya di khabar kan hanya seorang sahaja yang akan diumum Juara PTM yang akan mengganti kan Aril sebagai DJ Radio Era FM, namun Radin yang muncul Juara selepas pengumuman dibuat oleh Nazri Noran.

Namun satu berita gembira diumumkan oleh Pengurus Radio Era itu yang mana bukan hanya Radin sebagai pemenang seorang lagi akan dipilih sebagai juara dengan itu pengumuman kedua dibuat Hani Fadzil berjaya di pilih juga sebagai Juara PTM, Tahniah untuk kedua-dua pemenang. Oleh Tiffany HNS

0 Response to "Tahniah Radin dan Hani Fadzil JUARA Penyampai Top Malaysi ERA fm"

Catat Ulasan