Model wanita jelita buat laman web bagi mencari lelaki idaman

Dengan umur yang masih muda, muka yang cantik dengan rambut panjang anda tidak akan berfikir Lucy Harrold, 25 dari Tamworth, susah untuk mencari lelaki idaman nya.

Tetapi bagi model pakaian dalam itu, yang telah muncul dalam pelbagai majalah lelaki mengekalkan dia tidak pernah dapat berbual-bual dengan lelaki dan dia anggap dia amat 'malang dalam cinta.'

Untuk menyelesaikan masalah percintaan beliau, Lucy bersama-sama dengan rakannya usahawan Jack Knowles  menubuhkan sebuah laman web untuk membantu diri bandar Birmingham yang terletak rumah nya.


Saya malang dalam kasih sayang dan ia adalah satu mimpi ngeri yang cuba untuk mencari seorang lelaki untuk mengambil saya sebagai isteri.

Banyak orang menganggap saya mudah mendapat teman lelaki atau kerana saya model dan ada pula beranggap yang saya tidak berminat tetapi ia tidak benar. kata Lucy .Credit Dailymail 

0 Response to "Model wanita jelita buat laman web bagi mencari lelaki idaman "

Catat Ulasan