Ngeri : 4 Gambar 6 lelaki di tetak di Klang, Pihak PDRM nafi apa yang tersebar


Enam lelaki melayu telah di tetak oleh seorang lelaki yang di percayai berbangsa India dengan kejam nya menyebabkan kecederaan parah.

Kejadian dipercayai berlaku di Pandamaran Klang, mangsa di tetak bertubi-tubi yang menyebabkan ada di antara mereka putus pergelangan tangan dan luka yang parah di badan dan tangan.

Punca sebenar kejadian masih di siasat oleh pihak berwajib kesemua mereka yang cedera parah di hantar ke Hospital untuk menerima rawatan.

Dalam pada itu Pihak PDRM menafikan apa yang berlaku sepertimana yang tersebar di media sosial.

Penyebaran maklumat melalui medium media-media sosial yang mendakwa bahawa terdapat satu kejadian di mana orang India telah memotong tangan enam orang Melayu (Tabligh) yang berumur 5 tahun hingga belasan tahun.

Mereka dikatakan pulang daripada Tahfiz di kawasan Pandamaran Klang adalah TIDAK BENAR dan PALSU semata-mata.

Timbalan Ketua Polis Selangor, DCP Dato’ Abdul Rahim b. Jaafar dalam sidang media pagi tadi MENAFIKAN sekeras-kerasnya penyebaran maklumat tersebut dan ia dilihat cuba menimbulkan kegusaran dikalangan masyarakat.
Walau bagaimanapun satu laporan polis telah dibuat bagi membolehkan siasatan lanjut dijalankan terhadap penyebaran maklumat tersebut. Credit Mynewshub 

0 Response to "Ngeri : 4 Gambar 6 lelaki di tetak di Klang, Pihak PDRM nafi apa yang tersebar "

Catat Ulasan