Jururawat Upl0ad gambar yang tak sepatutnya di kritik hebat

Seorang jururawat telah dikritik hebat selepas berkongsi gambar selfie dengan limpa seorang remaja di laman sosial yang kini sedang berhadapan dengan hukuman berat.
Remaja berusia 16 tahun itu dikatakan telah mengalami kecederaan yang agak teruk selepas terjun dari sebuah bangunan 8 tingkat dalam cubaan membunuh diri.


Jururawat berkenaan yang dikenali sebagai Gulnaz Yalalova bukan sahaja berkongsi gambar itu tetapi turut menggelar remaja perempuan itu sebagai 275lbs schizo bersama rakan-rakanya. 
Jururawat pelajar yang dimuat naik imej untuk Instagram beliau dan melibatkan diri dalam perbualan bersama dengan rakan-rakannya di ruangan komen, mendedahkan maklumat peribadi mengenai pesakit. 
Pembedahan pemdedahan di Kazan Hospital Klinikal Serantau melibatkan wanita berusia 16 tahun yang jatuh dari tingkap tingkat kelapan di bandar Rusia.
Pengarah berprestij Kazan Medical College, Zukhra Khisamutdinova, berkata: Gulnaz memasuki kolej pada 2012 Sekarang dia adalah seorang pelajar tahun ketiga, belajar untuk menjadi seorang jururawat. '
'Kami pernah mengalami masalah dengan dia sebagai seorang pelajar, "katanya. 
'Ia merupakan kes yang pertama dalam sejarah 177 tahun kolej kami. Sudah tentu, rangkaian sosial tidak muncul lama dahulu. Credit Dailymail 

0 Response to "Jururawat Upl0ad gambar yang tak sepatutnya di kritik hebat "

Catat Ulasan