4 Gambar : Majlis menghargai penyokong JDT meriah

Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) akan menjadikan Majlis Penghargaan Penyokong Pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT) yang berlangsung di Dataran Bandaraya Johor Bahru semalam sebagai acara tahunan.

Presidennya, Tunku Ismail Sultan Ibrahim bertitah, keputusan itu dibuat berikutan sambutan hebat penyokong Johor terhadap acara yang bertujuan menghargai sokongan mereka tersebut.

“Memandangkan sambutan yang amat menggalakan dan membanggakan, PBNJ mengumumkan Majlis Penghargaan Penyokong Pasukan JDT akan diadakan setiap tahun. Menang atau kalah, para penyokong Johor sentiasa dihargai,” titah baginda dalam satu kenyataan hari ini.



Majlis Penghargaan Penyokong Pasukan JDT 2014 yang berlangsung dari pukul 9 pagi itu dihadiri puluhan ribu penyokong Harimau Selatan pelbagai kaum termasuk dari negeri lain.

Acara yang julung kali diadakan oleh sebuah persatuan bola sepak tempatan itu turut disertai selebriti terkemuka tanah air kelahiran Johor.

Antaranya, Joe Flizzow, Kumpulan Spider, Shiro, Tauke, Azlee dan kumpulan penyokong Harimau Selatan, Boys Of Straits (BOS) turut membuat persembahan.

Tetamu majlis itu diraikan dengan pelbagai juadah termasuk KFC, Pizza Hut, BBQ Argentina dan makanan tradisional Johor.

TMJ turut menjelaskan kemeriahan dan kegembiraan pada majlis itu lebih bermakna daripada memenangi sebuah piala. redit  MNH,HarimauSelatan fb

0 Response to "4 Gambar : Majlis menghargai penyokong JDT meriah "

Catat Ulasan