Gadis barbie cedera diserang dan dirompak ( 5Gambar )

Gadis ‘patung barbie’dikatakan mengalami kecederaan apabila diserang dan dirompak oleh dua lelaki yang tidak dikenali dihadapan rumahnya, baru-baru ini.

Memetik laporan dari portal Mail. Online pada Rabu lalu, Valeria Lukyanova, mendakwa ditumbuk berkali-kali oleh dua perombak pada 31 Oktober lalu.

Gadis kelahiran Ukraine ini dikatakan diserang sehingga mendatangkan kecederaan pada kepala dan bibirnya.

"Saya diserang oleh pintu masuk blok flat saya. Saya datang pulang dari kedai dengan beg dan sedang memasukkan kod keselamatan di pintu rumah ketika dua lelaki menyelinap di belakang dan menyerang saya.

"Mereka berkata apa-apa dan tidak cuba untuk merompak saya. Ia berlaku dalam sekelip mata, mereka memukul saya di kepala dan beberapa kali pada rahang, salah seorang daripada mereka mula mencekik saya,” katanya.





Jelasnya, kehadiran jirannya menyebabkan perompak tersebut melarikan diri.

“Jika bukan kerana jiran saya yang tiba-tiba muncul, saya tidak tahu apa yang akan berlaku. Mereka melihat dia dan melarikan diri,” katanya lagi.

Bagaimanapun, Lukyanova menafikan luka tersebut bukan daripada hasil pembedahan plastiknya.

Model berusia 28 tahun itu sebaliknya menegaskan, dia memiliki kecantikan semulajadi yang menyerupai patung barbie.

Tegasnya lagi, dia hanya menjalani pembedahan pada bahagian tubuh badannya selain mendakwa, dia tidak melakukan apa-apa perubahan atau pembedahan pada wajahnya.

Lukyanova dilapor ditahan di hospital bagi mendapatkan rawatan dan dibenar pulang empat hari selepas serangan berlaku. Credit Sinar, Daily Mail

0 Response to "Gadis barbie cedera diserang dan dirompak ( 5Gambar )"

Catat Ulasan