Pintu alam ghaib dibuka sebelum jenazah Rafikin dijumpai - Ustaz


Ketika gambar ini aku rakam semasa ustaz azan. Lepas azan 3 kali angin kuat menyapa dan masa tu ustaz ni berkomunikasi dengan benda ghaib tersebut.
Bawah jambatan tu la diorang ada terdengar seperti orang menangis minta tolong tapi cari punya cari tapi tak jumpa.
Aku yang terlibat dalam operasi ni pun macam tak caya. Kata ustaz tadi takda mende pun (dia macam menyembunyikan sesuatu).
Korek punya korek. Ustaz tu cerita ada 3 orang, dua lelaki dan seorang perempuan tua.

Kawasan Pokok " Y " 




Menteri Besar Ahmad Razif
Seorang budak remaja perempuan, cucu kepada si tua tadi berkenan dengan arwah. Macamana cucu tu leh berkenan dengan arwah Ustaz tak cerita sebab ustaz pun tak tahu.
Dekat-dekat kawasan tu ada pintu gerbang alam kita dan alam dia. Kedudukan gerbang tu depan sedikit dari jambatan gantung yang kedua.
Sebelum itu semasa pencarian sebelum dijumpai jenazah arwah adik Rafikin seorang hamba allah mendapat alamat bahawa adik Rifikin akan dijumpai.
Namun ini hanya lah sebab dan musabab Allah lebih menyanyangi Adik Rafikin jenazah nya selamat di semadikan tanah perkuburan Islam Jalan Pusara Kuala Berang malam tadi.
Dalam pada itu Menteri Besar Ahmad Razif mengingatkan kepada semua pihak agar mengambil iktibar dari insiden yang telah menimpa adik Rafiqin. Credit Katak Comel , Terengganu Times

0 Response to "Pintu alam ghaib dibuka sebelum jenazah Rafikin dijumpai - Ustaz"

Catat Ulasan