Video : Aksi yoga di atas motosikal

Seorang lelaki di India menjadi terkenal gara-gara melakukan pelbagai aksi yoga di atas motosikal yang sedang bergerak pada kelajuan 60km sejam.

Gugulotu Lachiram, 40, cukup dikenali di daerahnya gara-gara kemampuannya melakukan aksi yang dianggap berbahaya tersebut.

Lebih mengejutkan, lelaki ini melakukan aksi-aksi tersebut tanpa menggunakan sebarang peralatan keselamatan.

"Saya suka mengambil risiko. Sehingga ke hari ini, saya belum mengalami kemalangan.

"Kadang-kadang saya berasa takut untuk melakukan aksi ini, tapi perasaan itu membuatkan saya gembira," katanya kepada Express UK.

Katanya lagi, dia bercadang untuk meneruskan aksi tersebut sehingga usianya mencecah 65 tahun.

"Dulu orang kampung cakap saya gila, tapi kini mereka menyokong tindakan saya," katanya. Credit sinar

0 Response to "Video : Aksi yoga di atas motosikal "

Catat Ulasan