Aksi babak panas marsha jadi tontonan umum

Sejak akhir-akhir ini, filem yang menampilkan babak ranjang makin banyak dihasilkan. Biar apapun jenis filem, sama ada genre seram atau aksi, pasti diselitkan babak panas pelakonnya. 


Terbaru, tersebar babak panas membabitkan pelakon Marsha Milan Londoh dan Wan Hanafi Su di laman internet yang menonjolkan babak ranjang mereka yang dipetik dari filem Laga. Apa perlunya babak seperti ini dipromosikan? 

Adakah produksi begitu terdesak sehingga sanggup ‘menjual’ babak ranjang untuk menarik perhatian penonton ke pawagam? 

Mungkin ada pihak menganggap babak yang saya tonjolkan disengajakan untuk menjadi bahan tarikan. Tapi sebenarnya, ia adalah simbolik kepada kasih sayang suami isteri.

Menjawab pertanyaan itu, pengarah filem Laga, Ismail Yaacob berkata, penonjolan babak ranjang dalam filem itu bukanlah bertujuan mempopularkan karya berkenaan dengan cara mudah. 

Tetapi katanya, babak itu penting dan perlu diwujudkan untuk menguatkan jalan cerita.

Filem yang menampilkan pelakon hebat seperti Eman Manan, Datuk Rosyam Nor, Syazwan Zulkifly dan Nasir Bilan Khan itu mula ditayangkan semalam 23 Januari .

2 Responses to "Aksi babak panas marsha jadi tontonan umum "

  1. Dulu pegang2....kita tegur, diorg kata itu cuma blakon. Pastu cium2, laga2 pipi...depa kata menjiwai watak....pastu jd mcm ni, alasan... nak kuatkan jln cite...hmmm esok lusa tyg semua habis lah...senang, pastu bg je alasan..ini KARYA SENI TERULUNG!!!

    BalasPadam
  2. nak buat camana ni aje bakat boleh cari makan. menang af dulu pasal sms bukan sebab ada bakat nyanyian pun.

    BalasPadam